female player

co nas napędza?

Pasja i miłość do tenisa

Jesteśmy prekursorami turystyki tenisowej w Polsce – wyznaczamy nowe trendy, stale doskonaląc i rozwijając ofertę wyjazdów tenisowych. Jako pasjonaci tenisa ziemnego specjalizujemy się tylko i wyłącznie w turystyce tenisowej – inni robią to przy okazji, my zajmujemy się tylko tym. Rozumiemy jak duża odpowiedzialność na nas spoczywa, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby każdy wyjazd był przemyślany i dopracowany w szczegółach, a także bezpieczny.

Zapewniamy aktywny wypoczynek z nauką
i doskonaleniem tenisa ziemnego

Posiadając najbogatszą i najbardziej kompleksową ofertę wyjazdów tenisowych w Polsce zarówno dla dzieci, młodzieży, jak również osób dorosłych, spełniamy tenisowe marzenia amatorów białego sportu.

co nas wyróżnia

KLIENCI O NAS

Uwagi, opinie, sugestie o wczasach tenisowych

testimonials bubbles

Od samego początku naszej działalności, szczególną uwagę przykładamy do zadowolenia naszych klientów. Niezwykle cenne są dla nas wszystkie uwagi, opinie, sugestie a także pozdrowienia przesłane po zakończonym turnusie obozów i wczasów tenisowych.

Cieszymy się z tak wielu ciepłych słów i pozytywnych opinii, które z największą przyjemnością prezentujemy poniżej.

Anna i Marek z Piły

Przyjemny hotel ze Spa i basenem, przemiła i profesjonalna kadra. Jako początkujący gracze, po pobycie na wczasach z Tenis Travel, nasza gra znacznie się polepszyła. Wiadomo, nie jesteśmy Samprasami, ale pewniej czujemy się na korcie. Dodatkowo lubimy góry więc mogliśmy zorganizować sobie krótkie wycieczki.

Paweł, Kasia i Amelka z Torunia

Dzięki trenerowi Panu Filipowi Amelka polubiła tenis :) Super podejście do dzieci i widać duże doświadczenie w kontaktach z nimi. My również poczyniliśmy postępy w grze. Hotel przyjazny, smaczne jedzenie, góry, animacje dla dzieci - polecamy.

Karolina z rodziną z Warszawy

Na wyjazd namówili nas znajomi, którzy byli na Mazurach rok temu. My wybraliśmy Beskidy i zdecydowanie jesteśmy zadowoleni z wyjazdu, potrenowaliśmy, odpoczęliśmy i zregenerowaliśmy siły. Pan Tomasz i Pani Karolina niezastępieni! Organizacyjne wszystko dopracowane.

Ania z Opola

Polecamy wczasy tenisowe z Tenis Travel!. Fajnie przeprowadzone treningi, ciekawe zajęcia i fajne miejsce. Plusem jest animatorka z ramienia biura - dzięki temu mogliśmy spokojnie trenować bo miał się kto zaopiekować naszymi pociechami.Š

Gosia z Warszawy

Byliśmy z rodziną w zeszłym roku na wczasach w hotelu Anders - polecamy! Niezastąpiony Pan Tomasz Kania jest perełką tych wyjazdów! Jesteśmy początkującymi graczami, a dzięki Panu Tomkowi pokochaliśmy tenis! Zaraża pozytywną energią. Poza tym super organizacja. W tym roku też się wybierzemy.

Łukasz z Zawiercia

Byliśmy pierwszy raz, wyjazd i biuro polecili nam znajomi, który byli w zeszłym roku i się nie zawiedliśmy! Wysoki standard zakwaterowania, szkolenie tenisowe na wysokim poziomie, malownicze miejsce nad jeziorem, a Pan Filip Morawa niezastąpiony w kontaktach z dziećmi na korcie! Nic dodać, nic ująć - polecamy!

Bożena i Zbyszek ze Szczecina

Co prawda mamy blisko nad morze, ale połączenie tenisa z plażowaniem to super rozwiązanie na aktywny wypoczynek dla całej rodziny. Wszyscy wróciliśmy zadowoleni i wypoczęci! A to dzięki Pani Karolinie, która wspaniale zajła się naszymi dziećmi. Animatorka dla wczasach to wspaniały pomysł! Dziękujemy i polecamy!

Agnieszka i Michał z Katowic

Od 2 lat jeździmy na wczasy z Tenis Travel i od początku jesteśmy zadowoleni. Byliśmy już na Mazurach i w Kołobrzegu - polecamy obie lokalizacje. Zajęcia tenisowe urozmaicone i ciekawie prowadzone, sparingi i turnieje, cierpliwa i miła Pani animatorka Karolina = dzieci zadowolone - czego chcieć więcej!

Krzysztof i Anna z Wrocławia

Dzieki treningowi grupowemu i wspólnemu treningowi z Tomkiem Kanią poczyniliśmy duże postępy w grze. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu. Żona była bardzo zadowolona z zabiegów w strefie SPA. Treningi, hotel, okolica spełniły, a nawet przerosły nasze oczekiwania.

Grzegorz i Ela ze Szczecina

Oboje z żoną byliśmy na wczasach z treningiem indywidualnym. Treningi były przeprowadzone bardzo profesjonalnie, a dzięki możliwości wynajęcia kortu mogliśmy razem pograć. Hotel Jawor bardzo ładny, jedzenie bardzo dobre. Wczasy z Tenis Travel to idealne połączenie sportu z wypoczynkiem.

Aleksandra z rodziną z Rzeszowa

Bardzo ładny hotel i bardzo dobre jedzenie. Cieszę się, że wybrałam dla mojej rodziny wczasy z Tenis Travel. Trenerzy bardzo profesjonalni, korty bardzo dobrze przygotowane. Bardzo dobrze się bawiliśmy i mamy świetne wspomnienia.

Danuta i Marian

Wczasy z Tenis Travel zaliczamy do bardzo udanych. Treningi przeprowadzone przez doświadczonych trenerów z wielką uwagą i profesjonalizmem. Korty w Kołobrzegu nowoczesne i bardzo dobrze przygotowane.

Magda i Piotrek z Piły

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu. Poczyniliśmy duże postępy w naszej grze, a dzięki możliwości wynajęcia kortu mogliśmy sprawdzić swoje umiejętności w grze przeciwko sobie. Park linowy i jezioro zapewniły nam dodatkowe atrakcje. Animacje wieczorne bardzo przypadły nam do gustu. Na pewno powtórzymy nasz wyjazd z Tenis Travel.

Ola z rodziną z Krakowa

Kolejne udane wakacje z tenisem tym razem nad Bałtykiem. Niewątpliwą atrakcją wakacji w Kołobrzegu był odpoczynek na plaży i kąpiel w morzu, dzieciaki były zachwycone. Treningi jak zawsze bardzo profesjonalne, korty nowoczesne, bardzo dobrze przygotowane. Animatorka i w tym roku nas nie zawiodła, Świetnie organizowała wieczorne animacje i czas dzieciom. Wyjazdy z Tenis Travel sprawdziliśmy osobiście i wszystkim polecamy.

Jarek z rodziną z Katowic

Jestem bardzo zadowolony z wczasów z Tenis Travel. Treningi zarówno dla mnie jak i dla dzieci przeprowadzone były bardzo profesjonalnie, były dostosowane do umiejętności i sprawnoś›ci fizycznej uczestników. Korty profesjonalnie przygotowane. Wieczorne animacje i program dla dzieci "Razem ale osobno" sprawdziły się w 100%. Dzięki wieczorom organizowanym przez Tenis Travel jeszcze lepiej się bawiliśmy niż na zwykłym wyjeździe, a dzieci były bardzo zadowolone z zabaw przygotowanych przez animatorką.

Dorota z rodziną

Po raz trzeci byliśmy na wczasach z Tenis Travel. I tym razem wróciliś›my zadowoleni, wypoczęci i z lepszymi umiejętnościami tenisowymi. Jak co roku organizatorzy bardzo profesjonalnie podeszli do przygotowania wczasów. Trenerzy bardzo przykładali się do treningów i dawali dobre rady, dzięki czemu nasza gra z dnia na dzień była coraz lepsza. Grupy tenisowe były dobrane pod względem umieję™tności i kondycji fizycznej, Kasia byla w grupie z dziećmi w swoim wieku, które grały na podobnym poziomie co ona, dzięki!

Marek, Zosia i Karolcia z Warszawy

Polecamy wczasy z Tenis Travel, byliśmy już 2 raz i ponownie wróciliśmy bardzo zadowoleni. Pomysł z animatorką, która jest dla dzieci bardzo trafiony! Hotel przyjemny i czysty, dobra lokalizacja.

Anna, Warszawa

Uwielbiam morze i połączenie tenisa i wypoczynku nad morzem to strzał w 10! Jak dla mnie! Trenuje i odpoczywam! Profesjonalni i przyjaźni trenerzy! Polecam!

Gosia z Warszawy

Byliśmy z rodziną w zeszłym roku na wczasach w hotelu Anders i polecamy! Niezastąpiony Pan Tomasz Kania jest perełką tych wyjazdów! Jesteśmy początkującymi graczami, a dzięki Panu Tomkowi pokochaliśmy tenis! Zaraża pozytywnę energią. Poza tym super organizacja. W tym roku też się wybierzemy.

Uwaga, ta strona używa COOKIES. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące COOKIES w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Zamknij X